Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 13 April 2013

Biaq Betul !!! PAS Hendak Melaksanakan Hukum Hudud Di Malaysia ??? #Tolak PR


Kadang-kadang Pisau Kedah kesian pulak kat puak penyokong PAS yang dok bercakap soal Hukum Hudud seolah-olah bagi penyokong PAS, parti itu akan melaksanakan Hukum Hudud sekiranya Pakatan Haram berjaya mentadbir Malaysia.

Apakah penyokong PAS yang mahukan Hukum Hudud di laksanakan tidak mengetahui bahawa parti yang mereka sanjungi itu tidak akan melaksanakan Hukum Hudud kerana Hukum Hudud bukannya agenda utama perjuangan PAS di dalam Pakatan Haram.??

Sudah jelas bahawa Hukum Hudud tidak akan di laksanakan sekiranya PAS masih lagi bersama DAP dan PKR dalam Pakatan Haram buat selama-lamanya.

Ramai penyokong PAS yang tidak mengetahui akan hal ini kerana ianya tidak pernah di dedahkan PAS kepada penyokongnya di akar umbi.

Sekiranya PAS mengatakan UMNO ini kafir kerana tidak mamapu melaksanakan Hukum Hudud.. Bagaimana pula dengan PAS yang tidak akan melaksanakan Hukum Hudud ??? Adakah tidak akan di kira kafir seperti UMNO ??

Apa hujah PAS untuk mengatakan parti itu terkecuali dari menjadi kafir kerana tidak melaksanakan Hukum Hudud.??

- Fikir-fikirkanlah ... Matlamat bukan menghalalkan cara seperti mana PAS menghalalkan cara untuk mencapai matlamat politik mereka.. Sedarlah penyokong PAS, PAS sebuah parti politik yang mahukan kuasa dan bukannya sebuah pergerakkan memperjuangkan Islam seperti yang di perkatakan mereka

Dengar video pendedahan rahsia PAS yang tak semua ahli PAS tahu..



Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog