Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 13 April 2013

Video Lawak !!! Harimau Dan Beruang Mempersoalkan Lebuhraya Rakyat PAS Kelantan



Keluar air mata Pisau Kedah punya dok gelak bila dengaq Ustaz Hassan Basri menceritakan tentang Lebuhraya Kelantan yang hendak di bina PAS.. Memang dasyat la kalau lebuhraya yang di bina ada siap laluan khas untuk binatang buas.. BN pun tak mampu nak janjikan lebuhraya macam tu.




Namun sehingga sekarang PAS Kelantan masih gagal melaksanakan projek Lebuhraya Kula Krai ke Kota Bharu yang di janjikan walaupun sudah lama telah melakukan majlis pecah tanah pembinaan lebuhraya itu.

Dalam projek lebuhraya tersebut, Hussam Musa pernah mengatakan akan membuat laluan khas kepada binatang-binatng buas.. Sekarang ni bukan setakat laluan khas kepada binatang tak ada, laluan untuk manusia pun tak nampak bayang lagi walaupun dah banyak duit yang telah di dermakan setelah PAS melancarkan tabung derma untuk membuat projek tersebut.

Ke mana perginya duit yang telah di derma orang ramai ? berapa jumlah ? Adakah pernah di audit ? Apa akan terjadi kepada duit berkenaan sekiranya PAS Kelantan tidak mampu membina lebuhraya tersebut ?

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog