Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 1 April 2013

Hot !!! Selama 23 Tahun Rakyat Kelantan Di Kencing Hancing Oleh PAS #TukarKelantan



Apalah nak jadi dengan nasib rakyat Kelantan yang menyokong PAS Kelantan setelah di kencing hancing oleh PAS yang kononnya PAS Kelantan hendak jadikan Kelantan sebagai negeri Serambi Mekah yang di tadbir secara Islam.

Islamkah cara pentadbiran PAS sekiranya di Kelantan sejak 23 tahun dalam pentadbiran PAS permasalahan  gejala-gejala maksiat yang melibatkan pelacuran, penyalahgunaan dadah dan perjudian kian bertambah secara mendadak hari demi hari di seluruh Negeri Kelantan.

Inline image 2

PAS tak payah la nak mendabik dada mengaku kononnya cara pentadbiran Islam yang di lakukan mereka di Kelantan adalah satu kejayaan mereka kerana Kerajaan Negeri pentadbiran PAS Kelantan kini terpaksa patut pada kehendak DAP .

Tidak hairan la di sebabkan Kerajaan Negeri Kelantan terpaksa turut kehendak DAP. Negeri Kelantan merupakan di antara negeri-negeri yang mempunyai masalah gejala sosial yang agak tinggi.

Selain mempunyai permasalahan gejala sosial yang agak tinggi, PAS Kelantan juga gagal melaksanakan tanggungjawab sebagai pentadbir Negeri yang di amanahkan rakyat setelah gagal berusaha menyediakan peluang-peluang pekerjaan kepada rakyat Kelantan terutamanya golongan-golongan anak muda yang terpaksa berhijrah keluar dari Kelantan untuk mencari pekerjaan.

Selain dari gagal melaksanakan tanggungjawab sebagi pentadbir Kerajaan Negeri, PAS Kelantan juga merupakan sebuah parti yang mempunyai ciri-ciri munafik kerana gagal menunaikan janji-janji yang di taburi kepada rakyat sejak 23 tahun menjadi pentadbir Negeri.

Sebagai contoh PAS Kelantan bercirikan parti yang munafik adalah janji yang di taburi gagal di tunaikan setelah 17 tahun di janjikan.

Inline image 3Rakyat Kelantan harus ingat, pada 17 tahun yang lalu Kerajaan Negeri Kelantan pentadbiran PAS pernah berjanji kepada peminat-peminat bola sepak Kelantan akan membina Stadium bola sepak baru untuk mengantikan Stadium yang lama.

Namun setelah 17 tahun berlalu , kenapa baru sekarang dekat-dekat PRU 13 ini Kerajaan Negeri pentadbiran PAS yang menyedari kurang mendapat sambutan rakyat Kelantan, kelam kabut nak laksanakan janji yang di buat 17 tahun lalu dengan hanya melakukan majlis pecah tanah sahaja ??


Adakah tujuan melakukan majlis pecah tanah stadium baru di gunakan hanya untuk mengaburi mata rakyat di saat-saat PRU 13 semakin tiba bila-bila masa sahaja untuk memancing undi ?

Kepada rakyat Kelantan, anda patut lihat, dengar dan hayati video lagu di bawah ini sebelum anda memberi undi kepada PAS Kelantan.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog