Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 2 April 2013

Info !!! Anda Perlu Tahu Apa Yang Tak Boleh Pemimpin BN Lakukan Tapi Boleh Di Lakukan Pemimpin PAS





Kalau hampa nak tau gambar di atas ni merupakan gambar kereta Nik Aziz, Menteri Besar Kelantan. Manakala gambar di bawah ni merupakan kereta rasmi Azizan Razak, Menteri Besar Kedah.


Kedua-dua kereta ini di beli oleh kerajaan Negeri yang di tadbir PAS selepas PRU 12 yang lalu dengan menggunakan duit rakyat. 

Kalau lah kereta mewah ini di beli pemimpin dari BN menggunakan duit rakyat sudah tentu puak-puak PAS kata haram kerana membazir duit rakyat. Tapi apabila pemimpin dari PAS yang beli kereta mewah menggunakan duit rakyat tidak pulak di katakan haram membazir duit rakyat.

Yang menariknya apabila kita kata membazir duit rakyat. depa kata berdosa pulak dah kalau kufur nikmat.

Bila kena tang depa, pandai pulak depa kata tidak mahu kufur nikmat. Kalau kena tang BN semuanya tak kena, semuanya haram.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

parti agama pas mengamalkan ijtihad ... wal haram mu wal halal ku ... atau buat haram mu ... buat halal ku ...
pemimpin bn berzina tak buleh ... mat sabu berzina halal ... nwar berahi meliwat dan berzina halal ...
bn menfitnah haram kerana tak tak baca ayat suci al-quran sebelum menfitnah ... pemimpin pas buleh menfitnah contoh ... fitnah x-pm menonton vidio lucah dengan cucunya ... halal, umno melepaskan air semasa prk di tenang ... sebab tu pas kalah ... wah banyaknya pahala pemimpin pas nih ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog