Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 4 April 2013

Sah !!! Anwar Ibrahim Tak Ada Teloq Untuk Berhadapan Dengan RPK #TolakPR #PRU13




Pisau Kedah tertanya-tanya. Bilakah Anwar Ibrahim akan menyaman Raja Petra Kamaruddin ( RPK ) atas dakwaannya bahawa Anwar Ibrahim telah berjumpa dengan Nur Misuari  pada 16 Julai 2012 di Hotel Crowne Plaza, Jakarta untuk meminta bantuan bagi memastikan Pakatan Haram menang di PRU 13 ini dan balasannya sekiranya Kerajaan Malaysia di tadbir oleh Pakatan Haram, Pakatan Haram akan memberi kuasa autonomi Sabah dan Sarawak kepada Nur Misuari.

Mengapa sehingga sekarang Anwar Berdiam diri apabila di tanya tentang perjumpaannya dengan Nur Misuari... malahan apabila di tanya soalan berkenaan oleh wartawan, Anwar hendak mengimbil tindakan saman sekiranya di tanya.

Apakah ini menunjukkan Pakatan Haram benar-benar memperjuangkan kebebasan media ??.. Apabila di tanya wartawan langsung tidak di jawab sebaliknya mahu pulak di samannya.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog