Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Sabtu, 13 April 2013

Tindakkan Anwar Meletak Calon Baru Di Balik Pulau Mendapat Sokongan Ka Ahli PKR ?? #TolakPR



PKR Balik Pulau dah berpecah !! Kelmarin  bertempat di jalan baru, balik pulau telah diadakan bantahan oleh sekumpulan penyokong tegar Yusmadi Yusof   berhubung pengumuman Muhamad Bakhtiar b wan chik sebagai bakal calon baru untuk  P053 balik pulau  . 
Kehadiran dianggarkan seramai  70 orang membantah keputusan Anwar Ibrahim sebelum ini  yang menggantikan Yusmadi dengan calon baru . 
Konfil ini pastinya memberi kelebihan kepada BN yang tekad merampas semula Parlimen ini serta mengekalkan 3 Dun  di PRU13.- GBP








Tak habis-habis lagi pertelagahan sesama sendiri dalam Pakatan Haram pasal isu calon.. Rakyat pun naik bosan dengaq !!!..

Kata Pakatan Haram ini di bentuk atas dasar sepakat kononnya.. Pakat apa kalau dok bertelagah sesama sendiri pasal calon.. PKR tak puas hati pasal calon PAS la. PAS tak puas hati pasal calon PKR la.. DAP pun tak puas hati dengan calon PAS dan PKR.. Macam-macam lagi la dok bertelagah. Kadang-kadang tu sesama dalam parti sendiri pun dok bertelagah juga pasal calon...

Dulu masa PRU 12 depa dok kata kat BN dok bertelagah sesama sendiri pasal isu calon.. La ni bila BN sudah ok.. depa pulak dok bertelagah sesama sendiri.. Apa cerita ni ??

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog