Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Isnin, 1 April 2013

Video Persembahan Dari #NoDirectionShow Yang Cukup Lawak Gila Berkenaan Krisis Air Selangor



Memang lawak gila video klip di bawah ni bila melihat 5 ekor... oppsss... 5 orang mangkuk ayun dalam Pakatan Rakyat Pakatan Haram membuat persembahan yang memang cukup melucukan berkenaan krisis air di Negeri Selangor.


Lepas ni kalau 5 orang mangkuk ayun dalam video klip di bawa ni kalah dalam PRU 13 yang bakal tiba bila-bila masa, depa ada peluang ikat kontrak dengan syarikat rakaman ( itu pun kalau syarikat rakaman terbabit mempercayai 5 orang kaki pembelit rakyat ini )




Pisau Kedah ucapkan tahniah kepada individu yang menghasilkan video klip persembahan 5 orang mangkuk ayun dalam Pakatan Haram dengan cukup kreatif dan mengandungi mesej yang berguna kepada sesiapa yang menghayati video klip di atas ini.

Kepada anak-anak muda di Malaysia, jangan jadikan ke lima-lima mangkuk ayun dalam video klip di atas sebagai idola anda kerana mereka semua tu kaki pembelit rakyat Malaysia yang cukup licik.


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog