Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 11 April 2013

Panas !!! Tanda Tanya Benda Misteri Yang Berada Dalam Kain Nik Aziz Akhirnya Terjawap #TolakPR


Gambar di atas merupakan gambar Nik Aziz selak kain yang di tangkap penyokong PAS sendiri sehingga menampakkan sesuatu benda misteri kini mula tersebar meluas dalam media maya .

Menurut blogger yang mempunyai kepakaran dalam bidang kedoktoran, DR MiM. Benda misteri tersebut merupakan Urine Bag atau dalam bahasa mudah di fahami Bag Takungan Air Kencing.Bag berkenaan hanya di gunakan golongan yang mempunyai masalah Incontinence yang berpunca dari Enlarged Prostate.

Sekiranya kita lihat dari segi faktor usia Nik Aziz yang sudah tua sudah jelas Nik Aziz mempunyai masalah Incontinence.. Individu yang mempunyai masalah Incontinence sememangnya sukar mengawal atau susah hendak membuang air kecil.

Tiub dari Urine Bag akan di masukkan sehingga ke pundi kencing bagi memudahkan pembuangan air kencing yang tidak dapat di kawal individu mempunyai masalah Incontinence.

Bagi golongan individu yang sudah tua dan mengidap masalah Incontinence ianya merupakan salah satu petanda individu terbabit sudah sampai ketahap hampir nyanyuk....

Hummppp.. Patut la Nik Aziz suka cakap benda-benda yang merapu sehinggakan apa yang di perkatakannya itu tidak masuk akal.

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak nak buat cerita lucah ke...

Tanpa Nama berkata...

Kene tanya Mustapa Ali dulu la.. Lutut dia dah ok blum sebab kita nak ambil dia berlakun semula ni.

Tanpa Nama berkata...

tak takut ke buat fitnah dan cerita lucah macam ni, nik aziz ni ulama, kamu ni blogger pencacai saja....kisah benar di kangar, perlis...ada seorang anak kawan ayah saya mati secara misteri dimana dia menderita tidak boleh buang air besar dan kecil, diceritakan dia pernah kencing dan berak di atas gambar nik aziz, allahuakhbar Maha Kuasa Allah menunjukkan kuasanya, betapa tak wajar kita menghina seorang ulama pewaris nabi.

Tanpa Nama berkata...

stakat tulis blog x berani dedah identiti x payahla. baling batu sembunyi tangan.

Tanpa Nama berkata...

Kalau Nik Aziz memang ulama tak mungkin dia mengeluarkan fatwa fatwa songsang :-

1. Undi UMNO/BNmasuk neraka
2. Sembahyang orang UMNO tak sah
3. Ludah muka orang UMNO jika ingin
berdamai
4. Mengatakan Allah mencarut and
memaki so tak salah kalau dia
mencarut and memaki, dia samakan
diri dengan Tuhan?
5. Mengatakan Tuhan gedebe?

6. Mengkafirkan orang UMNO

7. Tidak mahu terima bekerjasama dgn UMNO yang di anggap kafir tapi menjulang tangan DAP?


So Hanz PNG ini kah sikap seorang ulamak? ini ulamak apa nak di panggil ni? ulamak akhir zaman? kenapa doa ulamak maksum ni tak di makbul Allah selama 28 tahun memperjuangkan Islam atau perjuangkan parti?...kalau nak taksub pun biarlah taksub dengan Ulama yang sebenar benarnya mencerminkan jiwa ulama..buka mati dan minda..salam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog