Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Ahad, 5 Mei 2013

Hiburan Berbentuk Maksiat Yang Di Halalkan PAS Kedah #TukarKedah #SaveKedah




Kalau nak ikutkan keadaan hiburan di Kedah sekarang ni terutamanya di Alor Setar, orang dah kata macam pekan Danok... Pusat Hiburan baru bertumbuh pesat berbanding pertumbuhan pembangunan ekonomi Islam itu sendiri walau pun di tadbir oleh parti yang akui kononnya mereka memperjuangkan Islam.


Bayangkan PAS Kedah yang mentadbir Kedah selama 5 tahun telah berjaya menaikkan hasil kutipan cukai hiburan sebanyak 200%.. Namun PAS Kedah bertindak bijak apabila ianya tidak di bentangkan PAS dalam Bajet Kedah 2013 atau Buku Laporan kejayaan pentadbiran Pakatan Haram " Sayangi Kedah Sejahtera" kerana bimbangkan PAS akan hilang sokongan Umat Islam di Kedah.

Dalam misi Team Media Kedah membuat pembongkaran pusat hiburan ala Danok di Kedah, Team Media Kedah nak tunjuk dulu beberapa gambar yang membuktikan hasil kejayaan PAS Kedah menternak pusat maksiat di Kedah..




Kalau nak tau inilah gambaran sebenarnya hiburan yang kini kian tumbuh dengan jayanya sejak pentadbiran PAS di Kedah. Tu pun puak PAS, tok lebai kampung yang tak tau apa dok kena bohong dengan pemimpin depa yang kononnya pentadbiran PAS adalah secara Islam.. 

Pisau Kedah nak tanya puak-puak PAS, apakah dengan kejayaan menternak pusat maksiat di Kedah, PAS Kedah layak di ketegorikan mentadbir secara Islam ?

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku ni orang Johor, kurang arif suasana politik di Kedah, apa pun orang Johor mendoakan kesejahteraan orang Kedah, goodluck orang Kedah, moga Allah bersama kalian.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog