Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Selasa, 14 Mei 2013

@Tonyfernandes Patut Minta CEO Air Asia-X Membuat Pemohonan Maaf Sebelum Air Asia Di Boikot


Apahal pulak dengan mamat Azran Osman-Rani ni tak pasa-pasal tuduh akhbar Utusan Malaysia sebagai akhbar rasis sedangkan akhbar Cina yang pro kepada Pakatan Haram sering memainkan isu Rasis tidak pulak di tegurnya.

Tidak adil apabila mamat Azran Osman -Rani ni memberi pandangan kepada sebelah pihak sedangkan sebelah pihak lagi yang sering memainkan isu rasis di biarkan begitu saja tanpa memberi sebarang teguran..

Inilah contoh Bangsa Melayu yang tak sedaq diri.. Baru berjaya sikit dah lupa asal usul. Nak cakap soal rasis tapi tidak tahu hakikat sebenarnya apa yang sudah terjadi dalam politik di Malaysia dan siapa yang cuba meniupkan api perkauman yang sebenarnya.

Tony Fernendez patut menegur mamat ni dan minta dia membuat pemohonan maaf secara terbuka kepada Utusan Malaysia sebelum Air Asia terus di hantam teruk atau tindakan boikot Air Asia akan di laksanakan..


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tony Fernandes tu cakap melayu pun tak pandai, kalau di interview tak pernah ckp melayu pon. Boikot saja. Alternative ada.

yanmaneee berkata...

air jordan
chrome hearts online store
curry 7
pg 1
kd 12
nike air max 2017
vans shoes
kate spade handbags
yeezy boost 350
jordan 13

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog