Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 2 Mei 2013

Gempar !!! Ada Pihak Dalam PAS Sebarkan Video Yang Mengaibkan Azizan Razak Dalam Majlis Rasmi #TolakPR



Sebelum ini ramai penyokong-penyokong PAS akar umbi yang menafikan bahawa ada pihak yang bertindak mahu sabotaj Azizan Razak dari kalangan dalaman parti PAS sendiri walaupun pelbagai pendedahan telah di lakukan.

Apa yang Pisau Kedah hendak tunjukan kepada anda semua merupakan satu video rakaman Azizan Razak sedang tidur dengan ketika duduk di sebelah DYMM Yang Di-Pertuan Agong dalam satu majlis rasmi di Kedah.


Pisau Kedah tidak mahu pertikai dan sentuh bab Azizan Razak sedang tidoq dengan nyenyaknya di sebelah DYMM Yang Di-Petuan Agong.. Pisau Kedah hendak persoalkan siapa yang bertanggungjawab merakam dan memberi kepada individu tertentu dan mengedarkan kepada orang-orang PAS.

Dari maklumat yang di perolehi.. Video ini di akui di edarkan oleh pihak tertentu dalam PAS sendiri...

Apa tujuannya video Azizan Razak di edarkan kepada kebanyakan orang PAS di Kedah ?? Adakah pihak yang mengedar video tersebut hendak membuktikan kepada orang PAS bahawa Azizan Razak dah tak berapa larat nak laksanakan tanggungjawab ?


Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog