Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 2 Mei 2013

Hot !!! Anwar Ibrahim Ulangi Penipuan 16 September #TolakPR



Pisau Kedah harap pembaca jangan termuntah pulak dengan kenyataan terbaru Anwar Ibrahim yang agak meloyakan anak tekak... 

Dengar boleh.. Percaya jangan !!!
“Saya (pernah jadi) Menteri Kewangan (selama) lapan tahun, saya tahu bila nak turun harga barang pening kepala nak fikir…” katanya pada ceramah perdana pakatan pembangkang di tapak pasar malam di Ampang Jajar dekat sini malam tadi.

Dalam pada itu, Anwar menunjukkan yang beliau yakin untuk mempertahankan kerusi Parlimen Permatang Pauh pada pilihan raya umum ke-13, Ahad ini dan pakatan pembangkang mengambil alih kepimpinan kerajaan pusat.

Beliau sekali lagi berkongsi angan-angan dengan hadirin yang hadir dengan berkata:

“Insyaallah, kita menang pilihan raya 5 hari bulan, malam (5 Mei), 6 hari bulan (6 Mei) pagi Insyaallah kita tubuh kerajaan baharu pakatan rakyat. 7 hari bulan (7 Mei) Insyaallah kita turunkan harga minyak seluruh negara. Minggu depan, dekat dah ni. Saya pun pening kepala bila nak umum ni…pening, bukan senang”.
Laa ihhh.. Dah tahap teruk gila meroyan si Anwar ni.. Belum tentu Pakatan Haram akan menang PRU13 ini dia dah tunjuk bahawa dirinya akan menjadi Perdana Menteri selepas PRU13 ini apabila mengakui sedang pening kepala untuk mengumumkan penurunan harga mnyak seluruh dunia,,, Opss silap.. Seluruh Malaysia..

Ala.. saiko aja lebih Anwar Ibrahim ni tapi haram tak ada apa-apa pun.. 

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog