Makluman

Harap Maaf. Blog baru Pisau Kedah masih di dalam proses penambah baik setelah blog lama Pisau Kedah telah di godam pihak yang tidak bertanggungjawap. Kepada yang nak link blog anda dalam blog ini sila tinggalkan link di ruangan komen blog.

Pengikut

Khamis, 2 Mei 2013

Video Hot !!! Cara Terbaru Terbukti Hilangkan Dakwat Kekal Dengan Segera #PRU13



Apakah benar seperti dakwaan Pakatan Haram bahawa dakwat kekal yang di gunakan SPR untuk PRU13 ini dapat di hilangkan dengan segera ??

Bagi sapa-sapa yang nak kepastian adakah dakwat kekal yang di gunakan SPR boleh di hilang dengan segera.. Video di bawah ini membuktikan bahawa dakwat kekal yang di gunakan SPR dapat di hilangkan dengan segera tanpa menggunakan asid atau bahan peluntur.. Buktinya anda boleh lihat pada minit yang ke 1:10


Memang terbukti dakwaan pihak Pakatan Haram bahawa dakwat kekal yang di gunakan SPR dapat di hilangkan dengan segera tanpa menggunakan asid atau bahan peluntur.. Tapi ianya amat menyakitkan la kalau hendak di lakukan..

Ye la.... hanya potong jari saja merupakan teknik yang berkesan dan terbukti dapat menghilang dakwat kekal dengan segera.. Itu pun kalau yang sanggup lakukan demi Pakatan Haram.

Manakala video di bawah ini merupakan kenyataan dari seorang anggota keselamatan negara, Major Azmi yang telah digunakan namanya untuk menyebarkan fitnah terhadap SPR dalam laman sosial.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macamana nak hilangkan warna dakwat yang dicalit dijari???

Depa kata...
Depa kata no...
Bukan saya kata...

Ambil jari tu dan jolokkan kelubang Nur** *****, suruh dia kemut kuatkuat
Sorong keluar masuk beriburibu kali..akhirnya cairan akan keluar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Arkib Blog